Kami Prihatin Keperluan Anda!

Layari Namida Holdings. Kami Kekalkan Keaslian & Kualiti. Kaya Dengan Vitamin C dan Beta-Karoten. 100% Roselle Tulen. Cubalah Sendiri!

Friday, April 16, 2010

Promosi @ GIANT Shah Alam 8-14 April 2010

Promosi besar-besaran kami adakan selama 7 hari bertempat di GIANT Shah Alam mendapat sambutan ramai seawal hari pertama.
Dalam usaha memperkenalkan produk minuman organik ini, kami berjaya menarik minat kira-kira hampir 400 orang pelanggan untuk tampil berbincang mengenai masalah kesihatan mereka.

Kebanyakkan mereka mengalami masalah asma, darah, tinggi, kencing manis, sakit lutut, buasir dan gaout.

Kami kongsikan pengalaman kami bersama pesakit-pesakit lain sebelum ini yang telah mencuba produk kami hingga nampak keberkesanannya kepada pelawat-pelawat booth kami selama 7 hari di Giant. Booth tersebut terletak dihadapan pintu keluar Giant, berhampiran dengan kedai emas Wah Chan dan pusat servis MAXIS.

Pada hari tersebut, kami mempromosikan produk-produk kami dengan diskaun-diskaun menarik khas buat pengunjung-pengunjung Giant. Sebanyak 50 sample percuma diberikan kepada pengunjung pada hari pertama. Produk kami juga dijual secara package dengan harga RM40 sahaja (mengandungi ketiga-tiga produk Roselle, Mengkudu dan Pegaga).

Selain itu, harga murah sempena promosi sulong kami di pasaraya besar telah mendapat sambutan hebat dari warga Shah Alam, khasnya pengunjung Giant Shah Alam. Terima Kasih diatas sokongan anda semua!

No comments:

Post a Comment