Kami Prihatin Keperluan Anda!

Layari Namida Holdings. Kami Kekalkan Keaslian & Kualiti. Kaya Dengan Vitamin C dan Beta-Karoten. 100% Roselle Tulen. Cubalah Sendiri!

Wednesday, March 31, 2010

mengapa anda mesti pilih Teh Uncang Namida?

Masyarakat masa kini terdedah dengan pelbagai masalah penyakit dalaman akibat daripada pemakanan yang tidak seimbang menyebabkan penyakit kronik yang boleh memudaratkan diri dan masa depan.

Menyedari hakikat itu, Pengarah Urusan Namida Holdings, Datuk Hj.Nordin Bin Hj.Ahmad mengambil inisiatif untuk mengusahakan produk pemakanan kesihatan yang dilabelkan dengan jenama Teh Uncang, bertujuan untuk merawat pelbagai penyakit dalaman disamping penjagaan bentuk tubuh yang langsing dan bertenaga.

Teh Merah Roselle.
Mampu meningkatkan stamina serta daya tahan tubuh dan menstabilkan kadar kandungan gula dalam darah. Mampu mengatasi batuk dan sakit kerongkong serta mencegah pembentukan batu karang.

Teh Sauda Mengkudu.
Mengandungi seroine bahan penting bagi mengelakkan pertumbuhan tisu dalam badan menerusi tindak balas bahan kimia. Selain itu juga, ia berfungsi mengekalkan kesegaran dan kaya dengan bahan anti-oksidan. Mengandungi bahan sauda yang digunakan secara tradisional untuk mencerah kulit serta mampu merawat kencing manis, batuk, asma dan merawat keguguran rambut serta sakit otot juga mampu mengurangkan kolestrol dalam badan.

Teh Uncang Pegaga.
Mampu melancarkan perjalanan oksigen dalam badan. Dalam masyarakat melayu, daun pegaga biasanya di makan sebagai ulam kerana ianya sangat berkhasiat dan mampu mengelakkan daripada bengkak hati, demam, sakit tekak, asma, keputihan bagi kaum wanita, darah tinggi dan buasir.

No comments:

Post a Comment