Kami Prihatin Keperluan Anda!

Layari Namida Holdings. Kami Kekalkan Keaslian & Kualiti. Kaya Dengan Vitamin C dan Beta-Karoten. 100% Roselle Tulen. Cubalah Sendiri!

Wednesday, April 21, 2010

Pulih Batu Karang dan Melawaskan Pembuangan Air Kecil

keratan akhbar mingguan warta perdana 25 April 2010 muka surat 1.
Pesara Tentera, Sufian Saad, 52, yang menghidap penyakit batu karang dan kencing tidak lawas kini pulih seperti biasa selepas mengamalkan minuman teh merah Roselle.
Sufian berkata, sebelum ini, dia sudah melakukan dua kali kaedah suntikan di hospital bagi mengeluarkan batu karang tetapi penyakitnya itu berulang semula.
"Akhirnya doktor menasihatkan saya menjalani pembedahan mengeluarkan batu karang. Oleh kerana saya takut untuk menjalani pembedahan itu, akhirnya saya mencari altenatif lain bagi merawat penyakit yang saya alami itu".

Sufian berkata, selepas diberitahu oleh seseorang rakan mengenai kehebatan produk teh merah Roselle dia teragak-agak mencubanya.
"Setelah 8 kotak saya mengamalkan minuman teh merah Roselle ia terbukti sungguh mujarab. Saya sungguh kagum batu karang saya dapat dikeluarkan sama seperti saya menjalani suntikan di hospital sebelum ini. Pada masa yang sama, masalah kencing tidak lawas yang sering mengganggu kesihatan juga kembali pulih" katanya.

Sufian berkata, sejak kesihantannya kembali pulih kini dia menjadikan teh merah Roselle sebagai minuman hariannya.

No comments:

Post a Comment