Kami Prihatin Keperluan Anda!

Layari Namida Holdings. Kami Kekalkan Keaslian & Kualiti. Kaya Dengan Vitamin C dan Beta-Karoten. 100% Roselle Tulen. Cubalah Sendiri!

Friday, May 21, 2010

Hilang Lesu, Razak bekerja 12 jam di usia 61 Tahun.

Seorang pesara tentera yang kini bertugas sebagai pengawal keselamat di sebuah kedai emas di shah alam akui kini semakin bertenaga kerana tiada lagi masalah lesu badan. Kencing manis berkurangan dalam masa 21 hari selepas hanya meminum seuncang teh mengkudu yang dibancuh isterinya setiap pagi sebelum beliau memulakan tugas.

Razak berkata, aktiviti masa mudanya yang aktif dan lasak menyebabkan dia kini sering sakit-sakit dibahagian sendi, pinggang dan otot-otot tertentu. Sebelum ini dia hanya meminum susu untuk menguatkan tulang memandangkan dia masih lagi perlu bekerja dan memerlukan tenaga yang banyak, patah lagi beliau bekerja untuk tempoh masa yang lama bagi warga emas sepertinya iaitu 12 jam sehari.

Razak berkongsi mengkudu ini bersama isterinya yang mengidap darah tinggi. Satu uncang mengkudu dibancuh setiap hari dan mereka minum bersama setiap pagi. selepas 21 hari (uncang), Razak telah memeriksa tahap kencing manisnya dan mendapati telah berkurangan.

Razak gembira menghubungi kami menceritakan perkembangan kesihatannya dan beliau berminat untuk menjadi agent, membantu rakan-rakan seusia yang lain.

No comments:

Post a Comment