Kami Prihatin Keperluan Anda!

Layari Namida Holdings. Kami Kekalkan Keaslian & Kualiti. Kaya Dengan Vitamin C dan Beta-Karoten. 100% Roselle Tulen. Cubalah Sendiri!

Thursday, April 14, 2011

Terkini : Coffee Air Molek. Debaran Detik Perlancaran!

Assalamualaikum w.b.t dan Salam Sejahtera buat semua pengunjung blog Namida Holdings. Sukacita dimaklumkan bahawa kami akan melancarkan produk terbaru syarikat kami tidak lama lagi. Kami berharap semuanya akan berjalan lancar dan dapat berikan hasil yang terbaik buat anda semua.

Coffee Air Molek adalah ramuan terbaik dari biji kopi terpilih dengan keharuman aroma yang memukau, anda pasti terpesona dengan kelazatannya. Dengan kehebatan biji kopi Robusta, biji kopi terbaik yang telah kami pilih untuk menjadikan Coffee Air Molek ini menepati citarasa anda.

Pengarah Urusan kami, YB Datuk Hj Nordin Hj Ahmad bakal melancarkan produk baru kami sekitar May ini. Persiapan sedang dijalankan dan kami tidak sabar untuk bertemu anda diseluruh pelusuk negara. Perlancaran akan bermula dari negeri Melaka, Johor, dan seterusnya akan ke KL, Selangor, Negeri Sembilan, sehinggalah ke utara dan pantai timur semenanjung. Kami juga akan melebarkan sayap ke Sabah, Sarawak, Brunei dan Indonesia, Insya'allah. kami berdoa agar semuanya berjalan lancar. Sokongan dari semua pihak, terutama 'anda' amat kami hargai.

No comments:

Post a Comment